PÄIJÄT-HÄMEEN AJOKOIRAYHDISTYS RY

Puheenjohtajan terveiset!

Arvoisat jäsenet!

Uusi toimintavuosi on jo pitkällä ja on uusien tapahtumien aika. Vuosikokous pidettiin Vierumäellä Matkakeitaalla 05.03. Siellä virallisten kokousasioiden lisäksi muistettiin jäseniä mm. syntymäpäivien johdosta, jaettiin palkintoja ja
käytiin sääntöjen mukaiset vuosikousasiat. Johtokunta uudistui yhdellä jäsenellä. Onni Koskinen oli ilmoittanut luopuvansa johtokunnan työskentelystä.
Kiitokset Onnille kuluneista vuosista ja onnea hänen tilalleen valitulle Eve Vanteelle. Tervetuloa johtokuntaan toteuttamaan toimintasuunnitelman mukaisia aktiviteettejä.

Kuluvalle toimintavuodelle olemme saaneet uuden hyvin merkityksellisen tapahtuman järjestämisoikeuden. Järjestämme syksyllä SAJ;n ”PIKKUKILVAN”, eli Nuorten
kilvan. Tapahtuma järjestetään 27-28.09. Hartolan ”kuningaskunnassa”, keskuspaikkana Linna-hotelli. Nuorissa on ajokoiraharrastajien tulevaisuus ja panostus nuorten toimintaan on erityisen tärkeää. Uskomme sen antavan
jatkuvuutta toimintaamme ja lisäävän näkyvyyttä toimintamme tueksi.

Ajokokeet;

PM-koe järjestetään
06.10. Heinolassa. Keskuspaikkana Heinolan Ampujien maja ampumaradalla.

Yhdistyksen
mestaruuskoe 04.01.2020 Hartolassa, keskuspaikkana Kumun kylätalo.

KV Tracker-Päijänajot 18.01.2020 Sysmässä.

Koiranäyttely vappuna 01.05.2019. Jokimaan ravikeskuksessa.

JÄSENILTAA
vietämme Padasjoen kylätalo Harjulassa 21.07. klo 15.00 alkaen. Ohjelmassa on varattu paikka jollekin koira-aiheiselle luennolle. Lisäksi on luvassa ainakin harmonikkamusiikkia tutun soittajan Merja Mattilan esittämänä ja tietenkin pikkupurtavaa/juotavaa vapaan seurustelun lomassa. Tervetuloa joukolla mukaan.

Johtokunta toivottaa kaikille jäsenille perheineen mukavaa ja nautinnollista kesää ja sopivaa kuntoliikuntaa niin koirille kuin niiden taluttajillekin. Kyllä sesyksykin sieltä taas ajallaan tulee ja alkaa ajokoiraväen kiinnostavin
vuodenaika.

Terveisin